ــمشقـ ـفرهنگــ

دلنوشته های یک جوجه فرهنگی
سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ

رسول خدا (ص) فرمود : من یمنی ام ...

دریافت : لوگو با سایز اصلی

دریافت | تیزر معرفی کمپین با استفاده از بیانات استاد پناهیان

دریافت | وظیفه امروز هر جوان مومن و انقلابی در برابر مردم یمن از زبان استاد پناهیان

دریافت | نماهنگ مداحی من یمنی هستم با استفاده از بیانات استاد پناهیان و مداحی برادر شادکام

دریافت | مداحی مهدی ترکاشوند در رثای مظلومین یمن



نوشته شده توسط ... امین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

رسول خدا (ص) فرمود : من یمنی ام ...

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ

دریافت : لوگو با سایز اصلی

دریافت | تیزر معرفی کمپین با استفاده از بیانات استاد پناهیان

دریافت | وظیفه امروز هر جوان مومن و انقلابی در برابر مردم یمن از زبان استاد پناهیان

دریافت | نماهنگ مداحی من یمنی هستم با استفاده از بیانات استاد پناهیان و مداحی برادر شادکام

دریافت | مداحی مهدی ترکاشوند در رثای مظلومین یمن

۹۴/۰۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
... امین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی